Търговска мрежа

Търговските ни обекти са разположени на територията на цялата страна.

В зависимост населеното място, можеш да избереш предпочитаната от теб позиция. Възможностите, които предлагаме са подходящи за комуникативни хора, които притежават търговски нюх и обичат контакта с клиенти.

Ако ти си такъв и търсиш постоянна работа в голяма международна компания или просто възможност от допълнителни доходи...
…стани част от екипа ни и в замяна ще ти осигурим професионално обучение, възможност самостоятелно да определяш работното си време и среда, в която се поощряват инициативността, желанието за усъвършенстване и професионализма.

 

 

Свободните ни позиции в Търговската ни мрежа към момента са:

Какво очакваме?

  • Релевантно за позицията образование;
  • Опит в управлението на екип поне 1 година;
  • Умения за ежедневна организация на работата на поверения екип;
  • Умения за мотивация и цялостен контрол на екипа;
  • Търговски умения и опит в директните продажби;
  • Компютърна грамотност (MS Office).

 

В какво ще се състоят ангажиментите Ви?

  • Отговаряте и контролирате нивото на продажбите в поверения район;
  • Създавате и развивате търговски екип;
  • Следите за качественото представяне на екипа, който управлявате.

 

Какво ще Ви предложи компанията?

  • Възможност и инструменти да създадете високо мотивиран екип;
  • Трудов договор и бонусна схема обвързана с резултатите;
  • Вътрешно - фирмени обучения.

Ако не искате да работите за голяма международна компания, ако не искате да получавате висок доход, ако не желаете сами да определяте работното си време, тази обява не е за Вас!

Ако обаче успяхме да Ви заинтригуваме, ето какво Ви предлагаме:

  • Възможност за гъвкава заетост;
  • Високи комисионни;
  • Безплатни фирмени обучения;
  • Осигуровки върху пълния размер на доходите;
  • Атрактивни допълнителни придобивки, при постигнати добри резултати (средства за транспортни разходи, фиксирани парични бонуси и др.);
  • Участие на тиймбилдинги и конференции.

 

Какво очакваме?

  • Поведение, ориентирано към клиентите;
  • Комуникативност и отговорност;
  • Търговски опит – ще се счита за предимство.

 

В какво се състои работата?

  • Активно търсене и привличане на нови клиенти;
  • Индивидуално консултиране и предлагане на продуктите на компанията;
  • Обслужване на нови и настоящи клиенти.

 

Кои сме ние?

ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група Профиреал Груп, с представителства в Чехия, Полша, България, Русия и Филипини. В България компанията е на една от лидерските позиции в бранша и има вече 15 години успешна история.

Ако искате да поемете следващото предизвикателство и да станете част от нашия екип, изпратете ни Вашата автобиография.

Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД. Ще се свържем само с кандидатите одобрени по документи.

Какво очакваме?

  • Релевантно за позицията образование;
  • Опит в управлението на екип, познания в областта на продажбите е предимство;
  • Умения за ежедневна организация на работата на поверения екип;
  • Умения за мотивация и цялостен контрол на екипа;
  • Търговски умения и опит в директните продажби;
  • Компютърна грамотност (MS Office).

В какво ще се състоят ангажиментите Ви?

  • Изграждане и ръководене на екип;
  • Ориентация към постигане на поставените цели;
  • Създаване и управление на портфолио от клиенти;
  • Поддържане на дългосрочни взаимоотношения с клиентите;
  • Качественото представяне на екипа, който управлявате.

Какво ще Ви предложи компанията?

  • Трудов договор и осигуряване върху реалния доход;
  • Допълнително заплащане, на база постигнат резултат;
  • Много добър социален пакет;
  • Възможност за професионално развитие;
  • Вътрешнофирмени обучения, базирани на най-добрите европейски практики.

Как да кандидатствате?

Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Районен Мениджър, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.

Какво очакваме?

  • Релевантно за позицията образование;
  • Опит в управлението на екип, познания в областта на продажбите е предимство;
  • Умения за ежедневна организация на работата на поверения екип;
  • Умения за мотивация и цялостен контрол на екипа;
  • Търговски умения и опит в директните продажби;
  • Компютърна грамотност (MS Office).

В какво ще се състоят ангажиментите Ви?

  • Изграждане и ръководене на екип;
  • Ориентация към постигане на поставените цели;
  • Създаване и управление на портфолио от клиенти;
  • Поддържане на дългосрочни взаимоотношения с клиентите;
  • Качественото представяне на екипа, който управлявате.

Какво ще Ви предложи компанията?

  • Трудов договор и осигуряване върху реалния доход;
  • Допълнително заплащане, на база постигнат резултат;
  • Много добър социален пакет;
  • Възможност за професионално развитие;
  • Вътрешнофирмени обучения, базирани на най-добрите европейски практики.

Как да кандидатствате?

Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Районен Мениджър, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.

Търсим да назначим Управител на офис в гр. Казанлък, който да управлява и развива търговски екип от Кредитни консултанти, и съвместно да предлагат висококачествено обслужване на нашите клиенти.

Кои сме ние?

ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международната финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския и азиатския пазар. ПРОФИ КРЕДИТ България е над 16 години на българския пазар и е сред ТОП компаниите в сферата на бързите потребителски кредити.

  • Като ключов ръководител за бизнеса, ще бъдете в контакт с нашите клиенти, ще се грижите за качеството на клиентския портфейл на района, за който отговаряте.
  • Ще наемате и обучавате консултанти и ще развивате Вашия търговски екип, с който ще предлагате финансовите услуги на компанията.
  • Ще имате възможността да се изявите и развивате не само като ръководител на бизнеса, но и като тийм лидер.
  • Ще работите в силно конкурентен бранш, в който можете да споделите вашите креативни маркетинг идеи.
  • Ще работите в изключително динамична среда, подходяща за амбициозни и упорити хора със състезателен дух.

Какво очакваме от Вас?

  • Да имате минимум завършено средно образование;
  • Да сте комуникативен и отговорен човек, с желание за развитие;
  • Да имате търговски умения и умения за убеждаване;
  • Да притежавате основна компютърна грамотност (MS Office);
  • Да сте организиран и позитивен;
  • Да харесвате динамична работа.

Какво Ви предлагаме?

  • Работа на трудов договор и осигуряване върху реалния доход;
  • Допълнително заплащане, на база постигнат резултат;
  • Много добър социален пакет;
  • Възможност за професионално развитие;
  • Вътрешнофирмени обучения, базирани на най-добрите европейски практики.

Как да кандидатствате?

Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Управител на офис, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.

Търсим да назначим Управител на офис в гр. София, който да управлява и развива търговски екип от Кредитни консултанти, и съвместно да предлагат висококачествено обслужване на нашите клиенти.

Кои сме ние?

ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международната финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския и азиатския пазар. ПРОФИ КРЕДИТ България е над 16 години на българския пазар и е сред ТОП компаниите в сферата на бързите потребителски кредити.

  • Като ключов ръководител за бизнеса, ще бъдете в контакт с нашите клиенти, ще се грижите за качеството на клиентския портфейл на района, за който отговаряте.
  • Ще наемате и обучавате консултанти и ще развивате Вашия търговски екип, с който ще предлагате финансовите услуги на компанията.
  • Ще имате възможността да се изявите и развивате не само като ръководител на бизнеса, но и като тийм лидер.
  • Ще работите в силно конкурентен бранш, в който можете да споделите вашите креативни маркетинг идеи.
  • Ще работите в изключително динамична среда, подходяща за амбициозни и упорити хора със състезателен дух.

Какво очакваме от Вас?

  • Да имате минимум завършено средно образование;
  • Да сте комуникативен и отговорен човек, с желание за развитие;
  • Да имате търговски умения и умения за убеждаване;
  • Да притежавате основна компютърна грамотност (MS Office);
  • Да сте организиран и позитивен;
  • Да харесвате динамична работа.

Какво Ви предлагаме?

  • Работа на трудов договор и осигуряване върху реалния доход;
  • Допълнително заплащане, на база постигнат резултат;
  • Много добър социален пакет;
  • Възможност за професионално развитие;
  • Вътрешнофирмени обучения, базирани на най-добрите европейски практики.

Как да кандидатствате?

Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Управител на офис, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.

Търсим да назначим Управител на офис в гр. Карлово, който да управлява и развива търговски екип от Кредитни консултанти, и съвместно да предлагат висококачествено обслужване на нашите клиенти.

Кои сме ние?

ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международната финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския и азиатския пазар. ПРОФИ КРЕДИТ България е над 16 години на българския пазар и е сред ТОП компаниите в сферата на бързите потребителски кредити.

  • Като ключов ръководител за бизнеса, ще бъдете в контакт с нашите клиенти, ще се грижите за качеството на клиентския портфейл на района, за който отговаряте.
  • Ще наемате и обучавате консултанти и ще развивате Вашия търговски екип, с който ще предлагате финансовите услуги на компанията.
  • Ще имате възможността да се изявите и развивате не само като ръководител на бизнеса, но и като тийм лидер.
  • Ще работите в силно конкурентен бранш, в който можете да споделите вашите креативни маркетинг идеи.
  • Ще работите в изключително динамична среда, подходяща за амбициозни и упорити хора със състезателен дух.

Какво очакваме от Вас?

  • Да имате минимум завършено средно образование;
  • Да сте комуникативен и отговорен човек, с желание за развитие;
  • Да имате търговски умения и умения за убеждаване;
  • Да притежавате основна компютърна грамотност (MS Office);
  • Да сте организиран и позитивен;
  • Да харесвате динамична работа.

Какво Ви предлагаме?

  • Работа на трудов договор и осигуряване върху реалния доход;
  • Допълнително заплащане, на база постигнат резултат;
  • Много добър социален пакет;
  • Възможност за професионално развитие;
  • Вътрешнофирмени обучения, базирани на най-добрите европейски практики.

Как да кандидатствате?

Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Управител на офис, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.

 

 

За да кандидатстваш за някоя от свободните ни позции изпрати своята автобиография на jobs@proficredit.bg или попълни формата по-долу, като не забравяй да посочиш към коя позиция имаш интерес: