Търговска мрежа

Търговските ни обекти са разположени на територията на цялата страна.

В зависимост населеното място, можеш да избереш предпочитаната от теб позиция. Възможностите, които предлагаме са подходящи за комуникативни хора, които притежават търговски нюх и обичат контакта с клиенти.

Ако ти си такъв и търсиш постоянна работа в голяма международна компания или просто възможност от допълнителни доходи...
…стани част от екипа ни и в замяна ще ти осигурим професионално обучение, възможност самостоятелно да определяш работното си време и среда, в която се поощряват инициативността, желанието за усъвършенстване и професионализма.

 

 

Свободните ни позиции в Търговската ни мрежа към момента са:

Кои сме ние?
ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международната финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с
повече от 20 години успешна история на европейския и азиатския пазар. Компанията има
представителства в Чехия, Полша, България, Русия и Филипините.
ПРОФИ КРЕДИТ България е вече 15 години на българския пазар и е сред ТОП компаниите в
сферата на бързите потребителски кредити.

Към какво се стремим?
Ние се стремим да предоставим отлична работна среда за своите служители и сътрудници, както и високи стандарти на обслужване на нашите клиенти.

Нашето предизвикателство към Вас е позиция Асистент на Регионалния Директор

В какво ще се състоят ангажиментите Ви?

  • Подпомагате Регионалния Директор в управлението на всички процеси по продажби и събиране в региона;
  • Администрирате фирмения документооборот; водите кореспонденция.
  • Обобщавате и анализирате информация за работата на Търговска мрежа в региона;
  • Грижите се за спазване на правилата и политиките на компанията в региона.

 

Какво очакваме?

  • Отлична компютърна грамотност (с особен приоритет е работата с Excel);
  • Самоорганизираност и дисциплина.
  • Отлични комуникативни умения и работа в екип;
  • Умение да се справя с повече от една задача едновременно и умения за приоритизиране.

 

Какво ще Ви предложи компанията?

  • Предизвикателна и интересна работа;
  • Възможност за професионално развитие;
  • Твърдо възнаграждение и бонусна схема.

 

Как да кандидатствате?
Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Асистент на Регионалния Директор, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.
Изпратените от Вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.

Нашите изисквания:

  • Минимум 2 години опит в управлението на екипи;
  • Отлични организационни и управленски умения;
  • Аналитични умения и възможност за взимане на навременни решения;
  • Високо ниво на комуникативност и работа в екип;
  • Ориентираност към постигане на резултати;
  • Желание за динамична работа, свързана с пътувания;
  • Подходящо за позицията образование;
  • Компютърна грамотност (MS Office);
  • Шофьорска книжка.

 

Вашите отговорности:

  • Планирате, организирате и контролиране дейността с цел изпълнение на търговските цели на Компанията в поверената Ви област;
  • Извършвате подбор, обучение и управление на служители и сътрудници в поверената Ви област;
  • Осигурявате качествено обслужване на клиентите, съобразно със стандартите на Компанията;
  • Осъществявате мониторинг, анализ и управление на ключови бизнес индикатори;
  • Поддържате добрия имидж на Компанията в съответствие на цялостната комуникационна и маркетинг стратегия на Компанията.

Ако това сте Вие …
Ако успехът е Вашето второ аз…
Ако искате заедно да вървим напред,
кандидатствайте тук и сега!

 

Нашето предложение към Вас:

  • Динамична и предизвикателна работа в международна компания с богат опит;
  • Отлична фиксирана заплата + гъвкава бонусна схема, обвързана с постиженията;
  • Корпоративно обучение по международни стандарти;
  • Атрактивен социален пакет;
  • Служебен автомобил;
  • Работа на трудов договор.

Какво очакваме?

  • Релевантно за позицията образование;
  • Опит в управлението на екип поне 1 година;
  • Умения за ежедневна организация на работата на поверения екип;
  • Умения за мотивация и цялостен контрол на екипа;
  • Търговски умения и опит в директните продажби;
  • Компютърна грамотност (MS Office).

 

В какво ще се състоят ангажиментите Ви?

  • Отговаряте и контролирате нивото на продажбите в поверения район;
  • Създавате и развивате търговски екип;
  • Следите за качественото представяне на екипа, който управлявате.

 

Какво ще Ви предложи компанията?

  • Възможност и инструменти да създадете високо мотивиран екип;
  • Трудов договор и бонусна схема обвързана с резултатите;
  • Вътрешно - фирмени обучения.

Ако не искате да работите за голяма международна компания, ако не искате да получавате висок доход, ако не желаете сами да определяте работното си време, тази обява не е за Вас!

Ако обаче успяхме да Ви заинтригуваме, ето какво Ви предлагаме:

  • Възможност за гъвкава заетост;
  • Високи комисионни;
  • Безплатни фирмени обучения;
  • Осигуровки върху пълния размер на доходите;
  • Атрактивни допълнителни придобивки, при постигнати добри резултати (средства за транспортни разходи, фиксирани парични бонуси и др.);
  • Участие на тиймбилдинги и конференции.

 

Какво очакваме?

  • Поведение, ориентирано към клиентите;
  • Комуникативност и отговорност;
  • Търговски опит – ще се счита за предимство.

 

В какво се състои работата?

  • Активно търсене и привличане на нови клиенти;
  • Индивидуално консултиране и предлагане на продуктите на компанията;
  • Обслужване на нови и настоящи клиенти.

 

Кои сме ние?

ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група Профиреал Груп, с представителства в Чехия, Полша, България, Русия и Филипини. В България компанията е на една от лидерските позиции в бранша и има вече 15 години успешна история.

Ако искате да поемете следващото предизвикателство и да станете част от нашия екип, изпратете ни Вашата автобиография.

Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД. Ще се свържем само с кандидатите одобрени по документи.

 

 

За да кандидатстваш за някоя от свободните ни позции изпрати своята автобиография на jobs@proficredit.bg или попълни формата по-долу, като не забравяй да посочиш към коя позиция имаш интерес: