Търговските ни обекти са разположени на територията на цялата страна.
В зависимост населеното място, можеш да избереш предпочитаната от теб позиция. Възможностите, които предлагаме са подходящи за комуникативни хора, които притежават търговски нюх и обичат контакта с клиенти.
Ако ти си такъв и търсиш постоянна работа в голяма международна компания или просто възможност от допълнителни доходи...
…стани част от екипа ни и в замяна ще ти осигурим професионално обучение, възможност самостоятелно да определяш работното си време и среда, в която се поощряват инициативността, желанието за усъвършенстване и професионализма.
Свободните ни позиции в Търговската ни мрежа към момента са:
Кои сме ние?
ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международната финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с
повече от 20 години успешна история на европейския и азиатския пазар. Компанията има
представителства в Чехия, Полша, България, Русия и Филипините.
ПРОФИ КРЕДИТ България е вече 15 години на българския пазар и е сред ТОП компаниите в
сферата на бързите потребителски кредити.
Към какво се стремим?
Ние се стремим да предоставим отлична работна среда за своите служители и сътрудници, както и високи стандарти на обслужване на нашите клиенти.
Нашето предизвикателство към Вас е позиция Асистент на Регионалния Директор
В какво ще се състоят ангажиментите Ви?
- Подпомагате Регионалния Директор в управлението на всички процеси по продажби и събиране в региона;
- Администрирате фирмения документооборот; водите кореспонденция.
- Обобщавате и анализирате информация за работата на Търговска мрежа в региона;
- Грижите се за спазване на правилата и политиките на компанията в региона.
Какво очакваме?
- Отлична компютърна грамотност (с особен приоритет е работата с Excel);
- Самоорганизираност и дисциплина.
- Отлични комуникативни умения и работа в екип;
- Умение да се справя с повече от една задача едновременно и умения за приоритизиране.
Какво ще Ви предложи компанията?
- Предизвикателна и интересна работа;
- Възможност за професионално развитие;
- Твърдо възнаграждение и бонусна схема.
Как да кандидатствате?
Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Асистент на Регионалния Директор, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.
Изпратените от Вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.
Нашите изисквания:
- Минимум 2 години опит в управлението на екипи;
- Отлични организационни и управленски умения;
- Аналитични умения и възможност за взимане на навременни решения;
- Високо ниво на комуникативност и работа в екип;
- Ориентираност към постигане на резултати;
- Желание за динамична работа, свързана с пътувания;
- Подходящо за позицията образование;
- Компютърна грамотност (MS Office);
- Шофьорска книжка.
Вашите отговорности:
- Планирате, организирате и контролиране дейността с цел изпълнение на търговските цели на Компанията в поверената Ви област;
- Извършвате подбор, обучение и управление на служители и сътрудници в поверената Ви област;
- Осигурявате качествено обслужване на клиентите, съобразно със стандартите на Компанията;
- Осъществявате мониторинг, анализ и управление на ключови бизнес индикатори;
- Поддържате добрия имидж на Компанията в съответствие на цялостната комуникационна и маркетинг стратегия на Компанията.
Ако това сте Вие …
Ако успехът е Вашето второ аз…
Ако искате заедно да вървим напред,
кандидатствайте тук и сега!
Нашето предложение към Вас:
- Динамична и предизвикателна работа в международна компания с богат опит;
- Отлична фиксирана заплата + гъвкава бонусна схема, обвързана с постиженията;
- Корпоративно обучение по международни стандарти;
- Атрактивен социален пакет;
- Служебен автомобил;
- Работа на трудов договор.
Какво очакваме?
- Релевантно за позицията образование;
- Опит в управлението на екип поне 1 година;
- Умения за ежедневна организация на работата на поверения екип;
- Умения за мотивация и цялостен контрол на екипа;
- Търговски умения и опит в директните продажби;
- Компютърна грамотност (MS Office).
В какво ще се състоят ангажиментите Ви?
- Отговаряте и контролирате нивото на продажбите в поверения район;
- Създавате и развивате търговски екип;
- Следите за качественото представяне на екипа, който управлявате.
Какво ще Ви предложи компанията?
- Възможност и инструменти да създадете високо мотивиран екип;
- Трудов договор и бонусна схема обвързана с резултатите;
- Вътрешно - фирмени обучения.
Ако не искате да работите за голяма международна компания, ако не искате да получавате висок доход, ако не желаете сами да определяте работното си време, тази обява не е за Вас!
Ако обаче успяхме да Ви заинтригуваме, ето какво Ви предлагаме:
- Възможност за гъвкава заетост;
- Високи комисионни;
- Безплатни фирмени обучения;
- Осигуровки върху пълния размер на доходите;
- Атрактивни допълнителни придобивки, при постигнати добри резултати (средства за транспортни разходи, фиксирани парични бонуси и др.);
- Участие на тиймбилдинги и конференции.
Какво очакваме?
- Поведение, ориентирано към клиентите;
- Комуникативност и отговорност;
- Търговски опит – ще се счита за предимство.
В какво се състои работата?
- Активно търсене и привличане на нови клиенти;
- Индивидуално консултиране и предлагане на продуктите на компанията;
- Обслужване на нови и настоящи клиенти.
Кои сме ние?
ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група Профиреал Груп, с представителства в Чехия, Полша, България, Русия и Филипини. В България компанията е на една от лидерските позиции в бранша и има вече 15 години успешна история.
Ако искате да поемете следващото предизвикателство и да станете част от нашия екип, изпратете ни Вашата автобиография.
Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД. Ще се свържем само с кандидатите одобрени по документи.