Търговските ни обекти са разположени на територията на цялата страна.
В зависимост населеното място, можеш да избереш предпочитаната от теб позиция. Възможностите, които предлагаме са подходящи за комуникативни хора, които притежават търговски нюх и обичат контакта с клиенти.
Ако ти си такъв и търсиш постоянна работа в голяма международна компания или просто възможност от допълнителни доходи...
…стани част от екипа ни и в замяна ще ти осигурим професионално обучение, възможност самостоятелно да определяш работното си време и среда, в която се поощряват инициативността, желанието за усъвършенстване и професионализма.
Свободните ни позиции в Търговската ни мрежа към момента са:
Какво очакваме?
- Релевантно за позицията образование;
- Опит в управлението на екип поне 1 година;
- Умения за ежедневна организация на работата на поверения екип;
- Умения за мотивация и цялостен контрол на екипа;
- Търговски умения и опит в директните продажби;
- Компютърна грамотност (MS Office).
В какво ще се състоят ангажиментите Ви?
- Отговаряте и контролирате нивото на продажбите в поверения район;
- Създавате и развивате търговски екип;
- Следите за качественото представяне на екипа, който управлявате.
Какво ще Ви предложи компанията?
- Възможност и инструменти да създадете високо мотивиран екип;
- Трудов договор и бонусна схема обвързана с резултатите;
- Вътрешно - фирмени обучения.
Ако не искате да работите за голяма международна компания, ако не искате да получавате висок доход, ако не желаете сами да определяте работното си време, тази обява не е за Вас!
Ако обаче успяхме да Ви заинтригуваме, ето какво Ви предлагаме:
- Възможност за гъвкава заетост;
- Високи комисионни;
- Безплатни фирмени обучения;
- Осигуровки върху пълния размер на доходите;
- Атрактивни допълнителни придобивки, при постигнати добри резултати (средства за транспортни разходи, фиксирани парични бонуси и др.);
- Участие на тиймбилдинги и конференции.
Какво очакваме?
- Поведение, ориентирано към клиентите;
- Комуникативност и отговорност;
- Търговски опит – ще се счита за предимство.
В какво се състои работата?
- Активно търсене и привличане на нови клиенти;
- Индивидуално консултиране и предлагане на продуктите на компанията;
- Обслужване на нови и настоящи клиенти.
Кои сме ние?
ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група Профиреал Груп, с представителства в Чехия, Полша, България, Русия и Филипини. В България компанията е на една от лидерските позиции в бранша и има вече 15 години успешна история.
Ако искате да поемете следващото предизвикателство и да станете част от нашия екип, изпратете ни Вашата автобиография.
Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД. Ще се свържем само с кандидатите одобрени по документи.
Какво очакваме?
- Релевантно за позицията образование;
- Опит в управлението на екип, познания в областта на продажбите е предимство;
- Умения за ежедневна организация на работата на поверения екип;
- Умения за мотивация и цялостен контрол на екипа;
- Търговски умения и опит в директните продажби;
- Компютърна грамотност (MS Office).
В какво ще се състоят ангажиментите Ви?
- Изграждане и ръководене на екип;
- Ориентация към постигане на поставените цели;
- Създаване и управление на портфолио от клиенти;
- Поддържане на дългосрочни взаимоотношения с клиентите;
- Качественото представяне на екипа, който управлявате.
Какво ще Ви предложи компанията?
- Трудов договор и осигуряване върху реалния доход;
- Допълнително заплащане, на база постигнат резултат;
- Много добър социален пакет;
- Възможност за професионално развитие;
- Вътрешнофирмени обучения, базирани на най-добрите европейски практики.
Как да кандидатствате?
Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Районен Мениджър, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.
Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.
Какво очакваме?
- Релевантно за позицията образование;
- Опит в управлението на екип, познания в областта на продажбите е предимство;
- Умения за ежедневна организация на работата на поверения екип;
- Умения за мотивация и цялостен контрол на екипа;
- Търговски умения и опит в директните продажби;
- Компютърна грамотност (MS Office).
В какво ще се състоят ангажиментите Ви?
- Изграждане и ръководене на екип;
- Ориентация към постигане на поставените цели;
- Създаване и управление на портфолио от клиенти;
- Поддържане на дългосрочни взаимоотношения с клиентите;
- Качественото представяне на екипа, който управлявате.
Какво ще Ви предложи компанията?
- Трудов договор и осигуряване върху реалния доход;
- Допълнително заплащане, на база постигнат резултат;
- Много добър социален пакет;
- Възможност за професионално развитие;
- Вътрешнофирмени обучения, базирани на най-добрите европейски практики.
Как да кандидатствате?
Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Районен Мениджър, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.
Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.
Търсим да назначим Управител на офис в гр. Казанлък, който да управлява и развива търговски екип от Кредитни консултанти, и съвместно да предлагат висококачествено обслужване на нашите клиенти.
Кои сме ние?
ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международната финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския и азиатския пазар. ПРОФИ КРЕДИТ България е над 16 години на българския пазар и е сред ТОП компаниите в сферата на бързите потребителски кредити.
- Като ключов ръководител за бизнеса, ще бъдете в контакт с нашите клиенти, ще се грижите за качеството на клиентския портфейл на района, за който отговаряте.
- Ще наемате и обучавате консултанти и ще развивате Вашия търговски екип, с който ще предлагате финансовите услуги на компанията.
- Ще имате възможността да се изявите и развивате не само като ръководител на бизнеса, но и като тийм лидер.
- Ще работите в силно конкурентен бранш, в който можете да споделите вашите креативни маркетинг идеи.
- Ще работите в изключително динамична среда, подходяща за амбициозни и упорити хора със състезателен дух.
Какво очакваме от Вас?
- Да имате минимум завършено средно образование;
- Да сте комуникативен и отговорен човек, с желание за развитие;
- Да имате търговски умения и умения за убеждаване;
- Да притежавате основна компютърна грамотност (MS Office);
- Да сте организиран и позитивен;
- Да харесвате динамична работа.
Какво Ви предлагаме?
- Работа на трудов договор и осигуряване върху реалния доход;
- Допълнително заплащане, на база постигнат резултат;
- Много добър социален пакет;
- Възможност за професионално развитие;
- Вътрешнофирмени обучения, базирани на най-добрите европейски практики.
Как да кандидатствате?
Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Управител на офис, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.
Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.
Търсим да назначим Управител на офис в гр. София, който да управлява и развива търговски екип от Кредитни консултанти, и съвместно да предлагат висококачествено обслужване на нашите клиенти.
Кои сме ние?
ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международната финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския и азиатския пазар. ПРОФИ КРЕДИТ България е над 16 години на българския пазар и е сред ТОП компаниите в сферата на бързите потребителски кредити.
- Като ключов ръководител за бизнеса, ще бъдете в контакт с нашите клиенти, ще се грижите за качеството на клиентския портфейл на района, за който отговаряте.
- Ще наемате и обучавате консултанти и ще развивате Вашия търговски екип, с който ще предлагате финансовите услуги на компанията.
- Ще имате възможността да се изявите и развивате не само като ръководител на бизнеса, но и като тийм лидер.
- Ще работите в силно конкурентен бранш, в който можете да споделите вашите креативни маркетинг идеи.
- Ще работите в изключително динамична среда, подходяща за амбициозни и упорити хора със състезателен дух.
Какво очакваме от Вас?
- Да имате минимум завършено средно образование;
- Да сте комуникативен и отговорен човек, с желание за развитие;
- Да имате търговски умения и умения за убеждаване;
- Да притежавате основна компютърна грамотност (MS Office);
- Да сте организиран и позитивен;
- Да харесвате динамична работа.
Какво Ви предлагаме?
- Работа на трудов договор и осигуряване върху реалния доход;
- Допълнително заплащане, на база постигнат резултат;
- Много добър социален пакет;
- Възможност за професионално развитие;
- Вътрешнофирмени обучения, базирани на най-добрите европейски практики.
Как да кандидатствате?
Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Управител на офис, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.
Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.
Търсим да назначим Управител на офис в гр. Карлово, който да управлява и развива търговски екип от Кредитни консултанти, и съвместно да предлагат висококачествено обслужване на нашите клиенти.
Кои сме ние?
ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международната финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския и азиатския пазар. ПРОФИ КРЕДИТ България е над 16 години на българския пазар и е сред ТОП компаниите в сферата на бързите потребителски кредити.
- Като ключов ръководител за бизнеса, ще бъдете в контакт с нашите клиенти, ще се грижите за качеството на клиентския портфейл на района, за който отговаряте.
- Ще наемате и обучавате консултанти и ще развивате Вашия търговски екип, с който ще предлагате финансовите услуги на компанията.
- Ще имате възможността да се изявите и развивате не само като ръководител на бизнеса, но и като тийм лидер.
- Ще работите в силно конкурентен бранш, в който можете да споделите вашите креативни маркетинг идеи.
- Ще работите в изключително динамична среда, подходяща за амбициозни и упорити хора със състезателен дух.
Какво очакваме от Вас?
- Да имате минимум завършено средно образование;
- Да сте комуникативен и отговорен човек, с желание за развитие;
- Да имате търговски умения и умения за убеждаване;
- Да притежавате основна компютърна грамотност (MS Office);
- Да сте организиран и позитивен;
- Да харесвате динамична работа.
Какво Ви предлагаме?
- Работа на трудов договор и осигуряване върху реалния доход;
- Допълнително заплащане, на база постигнат резултат;
- Много добър социален пакет;
- Възможност за професионално развитие;
- Вътрешнофирмени обучения, базирани на най-добрите европейски практики.
Как да кандидатствате?
Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Управител на офис, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.
Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.