Инкасо мрежа

Ако обичаш да си мобилен и да общуваш с клиенти, при нас можеш да намериш чудесна възможност за работа и кариера, както в София, така и в страната.

Възможностите, които предлагаме в нашата Инкасо мрежа са свързани с умението да преговаряш и убеждаваш, както и да намираш най-добрите решения в процеса по събиране на вземания, както за клиентите, така и за Компанията.

Ако ти си такъв и търсиш динамична работа с възможност за високи доходи в голяма международна компания или просто възможност от допълнителни доходи...
…стани част от екипа ни и в замяна ще ти осигурим професионално обучение, възможност самостоятелно да определяш работното си време и среда, в която се поощряват инициативността, желанието за усъвършенстване и професионализма.

 

 

Свободните ни позиции в Инкасо мрежа към момента са:

Позицията е актуална за следните градове: София, Ямбол, Разград, Шумен, Плевен, Габрово и Русе

Изисквания към кандидата за позицията:

  • Да има предприемачески дух;
  • Да е организиран;
  • Да е отговорен към поставените цели и задачи;
  • Да е гъвкав, с умение за водене на делови преговори;
  • Да умее да управлява времето си;
  • Да има базови компютърни умения;
  • Да има минимум завършено средно образование;
  • Предишен опит при събиране на задължения е предимство;
  • Да има желание за дългосрочно развитие.

 

Какво предлагаме:

  • Работа в голяма международна компания, работеща по утвърдени стандарти;
  • Фирмено обучение;
  • Възнаграждение, съобразено с постигнатите резултати;
  • Гъвкава заетост на граждански договор.

 

Какви ще са ангажиментите на позицията:

  • Осъществяване на лични срещи с клиенти на компанията;
  • Следене за спазването на договорените условия между компанията и клиента;
  • Въвеждане на получената информация в специализирана програма;
  • Работа в съответствие с политиката на компанията.
  • Ако търсиш нови предизвикателства, приеми нашето предложение!

Изпратените от теб данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД. Ще се свържем само с кандидатите, одобрени по документи.

Кои сме ние?

Компанията ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група Профиреал Груп, която оперира в Чехия, Словакия, Полша, България, Русия и Филипини. В България компанията е на една от лидерските позиции в бранша и има вече 14 години успешна история.

Към какво се стремим?

Ние се стремим да предоставим отлична работна среда за своите служители и сътрудници, както и високи стандарти на обслужване на нашите клиенти.
Нашето предизвикателство към Вас е позиция Мениджър управление на резултати и екипи.

Описание на длъжността:

  • Управлява портфейла в поверения му регион, като пряко отговаря за договарянето и събирането на просрочени вземания в изпълнение целите на компанията;
  • Отговаря за развитието и ефективността на екипи от специалисти по събиране на просрочени вземания в отделните райони;
  • Подбира, обучава и развива нови хора в екипите си, паралелно с увеличаващите се потенциални възможности за постигане на по-високи резултати;
  • Извършва мониторинг на системата за управление на резултатите в Инкасо Мрежа и внедрява нововъведения за повишаване на продуктивността;
  • Обработва, анализира и контролира информационни потоци;
  • Контролира дейността по всички случаи на нередовни платци;
  • Организира и контролира работата на екипа, според методологията на компанията.

Квалификационни изисквания:

  • Висше образование;
  • Управление на екипи и процеси;
  • Опита в събирането на просрочени задължения е предимство;
  • Добра компютърна грамотност - MS EXCEL, MS WORD, MS POWER POINT;
  • Активен шофьор, категория В.

Изисквания за лични качества:

  • Лидерски умения и работа в екип;
  • Лоялност, отговорност и гъвкавост;
  • Много добри комуникационни и презентационни умения;
  • Умения за планиране, приоритизиране, организиране, целеполагане и контрол;
  • Умения за обективност, аналитичност, инициативност и креативност.

Какво ще Ви предложи компанията?

  • Предизвикателството да участвате в динамичен бизнес;
  • Вътрешно фирмени обучения;
  • Възможност за кариерно развитие;
  • Динамично и атрактивно заплащане, обвързано с резултатите;
  • Стимулиращи фирмени инициативи.

Как да кандидатствате?

Ако описаното до тук се отнася до Вас и виждате себе си като Мениджър управление на резултати и екипи, е време да изпратите Вашата автобиография, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Изпратените от вас данни ще бъдат разглеждани и съхранявани при стриктна конфиденциалност в съответствие с изискванията на ЗЗЛД.

 

 

 

За да кандидатстваш за някоя от свободните ни позции изпрати своята автобиография на career@proficredit.bg или попълни формата по-долу, като не забравяй да посочиш към коя позиция имаш интерес: